info@verslovystymas.lt      +370 602 74432

Remarketingas

Remarketingas – pakartotinė rinkodara

Daugiau nei 90% interneto svetainės lankytojų palieka svetainę, neatlikę joje jokių veiksmų: neužsisakę naujienlaiškio, nenusipirkę prekių/paslaugų, neatsiuntę užklausimo apie prekes/paslaugas, nepaskambinę). Didelė tikimybė, kad lankytojai kitą kartą nebe sugrįš.

Ar norit susigrąžinti potencialius klientus ir paskatinti juos atlikti svetainėje tam tikrus veiksmus (konversijas)?

Jei taip, naudokite remarketingą, nes šis pakartotinės rinkodaros procesas leidžia rodyti reklaminius skelbimus vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje. Remarketingas padeda pasiekti klientus, kurie jau yra matę, ar susidomėję jūsų preke/paslauga. Pakartotinė rinkodara (Remarketing) padeda iš naujo įtikinti lankytojus grįžti į svetainę ir įsigyti teikiamą prekę, ar paslaugą.

Remarketingas veikia naudojantis interneto paieškos ir vaizdinės reklamos tinklais, didžiausias iš jų – Google vaizdinės reklamos tinklas, turintis daugiau kaip 1 milijoną interneto portalų (šie savo tinklalapių kode patalpino Google AdSense reklamą). Remarketingui naudojami ir tekstiniai ir baneriniai skelbimai.

Sukuriant pakartotinės rinkodaros kampaniją į svetainę yra įdedamas specialus kodas. Į svetainę atėjus naujam lankytojui, jo naršyklė atsimena “Google AdWords” sistemą, kadangi lankytojo naršyklėje yra paliekamas “sausainėlis” (angl. cookies). Lankytojui išėjus iš svetainės jį atpažįsta kiti tinklalapiai turintys „Google AdSense“ reklamos plotą ir parodo tam lankytojui adresuotą reklamą.

Remarketingo pagalba galima prisivilioti tikslinius lankytojus, prekės ženklui padidinti matomumą. Efektyvi remarketingo reklama yra tada, kai lankytojus pasiekia jiems aktualus pasiūlymas ir kai jam skirta reklaminė žinutė nėra įkyriai rodoma. Lankytojui, kuris jau susipažinęs su jūsų paslaugom / prekėm reklamos efektyvumas yra žymiai didesnis nei vartotojui, kuris tą reklamą mato pirmą kartą.