info@verslovystymas.lt      +370 602 74432

Gmail naujienlaiškiai

GSP (Gmail sponsored promotion)Gmail naujienlaiškių reklama skirta pasiekti tikslius klientus bei visą norimą auditoriją kuriai Jūsų produktas aktualus. GSP reklama rodoma skaitant laiškus, Gmail paskyroje. Reklamos skelbimai rodomi viršuje REKLAMOS skiltyje, arba dešiniajam šone skaitant laiškus.

Reklaminiai naujienlaiškiai rodomi tiksliai Gmail auditorijai, pagal laiškų kontekstą, todėl yra ypatingai aukštas konversijos rodiklis bei maža lankytojo kaina. Reklaminiai Gmail skelbimai ir naujienlaiškai gali būt parenkami pagal tam tikrus kriterijus, tokius kaip: amžius, lytis, šalis, kalba, darbai, pomėgiai, interesai. Taip pat pagal raktinius žodžius, norimus domenus, aktualius pirkimus (pvz: prekiauju vaikiškom kėdutėm, ir noriu kad reklamą gautu tie žmonės kurie nesenai pirko internete; žaislų, rūbų vaikams).

Gmail naujienlaiškio reklamos kaina priklauso nuo konkurencingumo: mokama už atvedimą į svetainę nuo 0,10 cnt. Žmogus peržiūrėjęs naujienlaiškį gali jį išsaugoti, persiųsti draugam. 15 dienų laikotarpyje – jei lankytojas į svetainę nenueina pakartotinai (per tą pačią reklaminę nuorodą) - atvedimas į svetainę nekainuoja. Reklaminis biudžetas turėtų siekti 300 Eur, jis naudosis tol kol bus baigtas. Pasibaigus biudžetui naujienlaiškių kampaniją galima kartoti su nauju biudžetu. Kompanijos paleidimo kaina yra 10% nuo biudžeto, bet ne mažiau, kaip 40 Eur. Pagrindinio skelbimo (maketo) sukūrimo kaina yra 100 Eur, jei reikia papildomo programavimo darbų formų pildymui, kaina derinama atskirai.